قوانین و مقررات استفاده از سامانه شهرداری بندر کنگان

آخرین به‌روزرسانی: دهم دیماه 1401

قوانین و مقررات استفاده از سامانه شهرداری بندر کنگان

هر سرویس دهنده‌ای در دنیای واقعی و مجازی بر پایه یک سری قوانین و مقررات بنا شده است تا بتواند محیط عادلانه و بهتری برای مخاطبان خود ایجاد کند. به همین منظور ما در سامانه شهرداری بندر کنگان یک سری قوانین و مقررات را گردِ هم آورده‌ایم، که به شرح زیر آنها را توضیح خواهیم داد.

  • تعاریف

    «واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندر کنگان»: واحدی است وابسته به شهرداری بندر کنگان که مالک سامانه «kangan.ir» محسوب می‌شود.

    «کاربر»: هر شخص حقیقی یا حقوقی که استفاده کننده از سرویس‌ها و خدمات ارائه شده در سامانه «kangan.ir» است.

  • رابطه حقوقی «کاربر» و «واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندر کنگان»

    کاربر با استفاده از دسترسی اختصاصی خود و یا بهره‌برداری از سرویس‌های ارائه‌شده در سامانه «kangan.ir»، موافقت خود را با این حاکمیت شرایط و ضوابط ذیل اعلام می‌دارد و خود را موظف به رعایت کلیه مفاد آن خواهد دانست و درصورت نقض آنها توسط کاربر، واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندر کنگان قادر خواهد بود تا خدمات دهی به کاربر را لغو نماید و همچنین حق پیگرد قانونی در خصوص کاربران متخلف برای این واحد محفوظ است.

    شرایط و ضوابطی که ذکر می‌گردد، نحوه استفاده از محتویات و خدمات سامانه «kangan.ir» در داخل جمهوری اسلامی ایران را شامل می‌شود و مشمول قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران خواهد بود:

    1. کاربران حق استفاده از ربات‌ها و نرم‌افزارهای مرتبط و یا نرم‌افزارهای واسط، هنگام استفاده از سامانه و اپلیکیشن موبایلی «kangan.ir» اعم از احراز هویت، تکمیل اطلاعات، ارسال درخواست و غیره را ندارند.
    2. کاربران می‌پذیرند کلیه اطلاعات درخواستی سامانه «kangan.ir» را مطابق با مشخصات واقعی هویتی خود، به صورت صحیح و به‌‌روز وارد کنند و شخص کاربر مسئول عدم صحت یا تعارض اطلاعات اعلامی است. درصورت اثبات خلاف این موضوع، واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندر کنگان هیچ‌گونه مسئولیتی در مورد عواقب ناشی از عدم صحت و اعتبار اطلاعات اعلامی بر عهده نخواهد داشت.
    3. هر شخص حقیقی تنها می‌تواند یک حساب کاربری حقیقی به‌عنوان شهروند و هر شخص حقوقی تنها می‌تواند یک حساب کاربری حقوقی داشته باشد. درصورتی‌که واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندر کنگان به‌هر نحو ممکن اطلاع یابد که به نام یک شخص، اعم از حقیقی و یا حقوقی، حساب‌های کاربری متعدد وجود دارد، مجاز خواهد بود نسبت به قطع خدمات و غیرفعال کردن حساب‌های کاربری مذکور اقدام نماید.
    4. مسئولیت همه فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی در سامانه «kangan.ir» یا سایر خدمات ارائه شده در اپلیکیشن موبایلی انجام می‌شود، رأساً به عهده کاربران است. بنابراین مسئولیت اشخاص ثالث یا افرادی غیر از کاربر که با استفاده از حساب کاربری وی از خدمات سامانه و اپلیکیشن استفاده می‌کنند، تماماً بر عهده کاربر صاحب حساب است.
    5. مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری به عهدۀ کاربران است. درصورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن اطلاعات حساب کاربری و تلفن همراه، کاربر مذکور موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندر کنگان برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به سازمان انجام نشده است، مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور و تلفن همراه کاربر انجام شده و می‌شود، به عهده وی خواهد بود.
    6. اگر تصمیم به استفاده از خدمات ما گرفته‌اید، شیوه‌های حفظ حریم خصوصی شما به عنوان کاربر و استفاده‌کننده از خدمات سامانه «kangan.ir» در این شرایط و ضوابط توضیح داده شده است و شما با توجه به آن موافقت خود را اعلام می‌نمایید. ما سعی خواهیم کرد که اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید در مورد استفاده از خدمات ما و همچنین در مورد برخی اطلاعات دریافتی از شما مانند نام و نام‌خانوادگی، شماره تلفن و غیره تصمیم آگاهانه بگیرید.
    7. در صورتی که در نتیجه اقدامات کاربر خسارتی متوجه شهرداری بندر کنگان یا افراد حقیقی و حقوقی دیگر گردد، کاربر شخصاً موظف به جبران خسارت وارده بوده و واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندر کنگان در این خصوص تعهدی نخواهد داشت.
  • جمع آوری و استفاده از اطلاعات

    برای ایجاد یک تجربه بهتر و سریع‌تر در استفاده از خدمات سامانه و اپلیکیشن «kangan.ir»، ما برخی از اطلاعات کاربر که توسط خود او وارد شده است را جمع‌آوری و برای برخی از خدمات از آن‌ها استفاده می‌کنیم. نکته مهم این‌که، ما فقط اطلاعاتی را جمع آوری می‌کنیم که برای استفاده از خدمات ضروری می‌دانیم. بدیهی است هرگونه مسئولیت ناشی از عدم ارائه اطلاعات صحیح، بر عهده کاربر خواهد بود.

  • سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

سامانه «kangan.ir» به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
سامانه «kangan.ir» متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی کاربر دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده کاربر از سامانه را، توسعه دهد. همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سامانه «kangan.ir» مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط این سامانه جزئی از اموال شهرداری بندر کنگان محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار شهرداری بندر کنگان است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای شهرداری بندر کنگان محفوظ می‏‌دارد. کاربران مجاز به هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای شهرداری بندر کنگان محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات سامانه «kangan.ir»، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز های عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. سامانه «kangan.ir» خدمات و محصولاتی مناسب استفاده افراد بالای 18 سال ارائه می دهد و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با کاربر، پایگاه رسمی این سایت یعنی https://kangan.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز بخش پشتیبانی در سامانه، با کاربر تماس نمی‌‏گیریم. سامانه شهرداری بندر کنگان هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از https://kangan.ir ‌ندارد و کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند به بخش ارتباط با ما در سایت یا اپلیکیشن «kangan.ir» مراجعه نمایند.

  • منع ثبت‌نام

    لطفا توجه داشته باشید خدمات ما برای گروه سنی بالای 18 سال در نظر گرفته شده است. ما نمی‌توانیم افراد زیر 18 سال را شناسایی کنیم، اما درصورت تشخیص این مورد حساب شما بسته خواهد شد و اطلاعات آن از سرورهای ما حذف می‌شود.

  • اطلاعیه عمومی

    با توجه به گسترش خدمات، ممکن است محتوای مربوط به خط مشی و حریم خصوصی را به‌روزرسانی کنیم. این اقدام بلافاصله در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد. بدیهی است، پذیرش شرایط و ضوابط حاضر توسط کاربر به منزله پذیرش اصلاحات و تغییرات بعدی نیز می‌باشد، مگر آنکه کاربر مخالفت خود را اعلام نموده و حساب کاربری وی بسته شود.

  • تماس با ما

    اگر سوال، انتقاد و یا پیشنهادی برای ما دارید لطفا از طریق صفحه ارتباط با ما، با ما در تماس باشید.

small_c_popup.png

این سامانه جهت ارائه خدمات شهرداری به صورت الکترونیک و جلوگیری از مراجعات حضوری شهروندان در زمان شیوع بیماری کرونا راه اندازی شده است.

ورود به سامانه