فرصت های سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی

مدیریت شـهری بندر کنگان، سـرمایه گذاری را برای رشـد و توسـعه شهری یک اصل اساسـی میداند. نگاه آینده نگر بـه موضـوع اقتصـاد شـهری تنها بـا سـرمایه گذاری گـره خورده اسـت و بخـش خصوصـی در این زمینـه بازوی تحـول آفرین مدیریت شـهری به شـمار میرود. مشـارکت شـهروندان در اداره شـهر و اعتماد آنها به مدیریت شـهری، بیشـک توسعه و رشـد پایدار شهر را رقم مـی زنـد. تنهـا تـوان خلاقانـه و بی بدیل بخش خصوصی اسـت کـه از تأمین نیازهـا و ارائه خدمـات عمومی به شـهروندان در حوزه هـای مختلـف گرفتـه تـا سـاخت و سـازهای بـزرگ عمرانی بـا کیفیت و همچنیـن با لحاظ پایـداری زیسـت محیطی، بـه پویایی شـهر و بازآفرینی اقتصاد شـهری کمـک خواهد کرد. ایجـاد زمینه هـای سـرمایه گذاری و مشـارکت مـردم در اداره شـهر، یکـی از اصلی تریـن اهـداف و راهبردهـای مدیریـت شـهری اسـت تـا اتفاقـات مثبـت بـه سـرانجام رسـیده و تکثیـر شـوند. تلاش خواهیم کرد تا مسـیر سـرمایه گذاری در شـهر زیبـای کنگان را هموارتـر از پیـش نمـوده و در راه آبادانی ایـن شهر، از هیـچ تلاشـی فروگـذاری نکنیم. شهرداری بندر کنگان، فضا، بستر و امنیت لازم برای سرمایه گذاری و فرایند شکلگیری آن را با نگاه ویژه به سرمایه گذاران و مشارکت کنندگان داخلی و خارجی آماده کرده و با حمایت عملی و همدلانه خود، فصل نوینی را در دستیابی به قله سرمایه گذاری شهری ایران، گشوده است.

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

small_c_popup.png

این سامانه جهت ارائه خدمات شهرداری به صورت الکترونیک و جلوگیری از مراجعات حضوری شهروندان در زمان شیوع بیماری کرونا راه اندازی شده است.

ورود به سامانه